Hnisavá angína (autoportrét)

Hnisavá angína (autoportrét)


Je úterý, 24.3.2015, a já se už pár dní válím doma s hnisavou angínou. Cpu se antibiotiky a je mi čím dál tím líp, tudíž se nudím čím dál tím víc. Ležím, koukám, myslím na všemožné nemožnosti a v hlavě se mi líhne myšlenka. 

Udělám autoportrét. 

Jednak jsem nikdy nic takového nedělal, druhak se mi bude hodit do soutěže na digineff.cz, neb tento měsíc je tam autoportrét jako téma. Fotka bude ponurá, protože jsem nemocen, tudíš sepiová, navíc se tam budu válet v posteli, a bude se jmenovat Hnisavá angína, anžto jí zrovna mám. 

Velikost garsonky, kterou okupuji, mi nedává moc možností, jak to všechno vyfotit. Z boku to nejde, navíc bych musel uklidit všechno, co by bylo za mnou, a to by bylo tak kruté, že to radši rovnou zavrhuji. Zbývá frontální pohled, lehce z nadhledu, ze skříně. 

Dávám foťák na skříň. Pochopitelně kouká moc nahoru, jak jinak. Pytlík s rýží, nebo s pískem, který se v těchto případech používá, nemám. Po lehkém hledání nacházím pytel kolínek, které fungují uspokojivě. Díky vyklápěcímu displayi mohu vše naštelovat, zaostřit a připravit.

Pouštím samospoušť a skáču do postele. Hmm ... vypadá to divně, nestihl jsem se pořádně přikrýt. Zkouším to ještě několikrát a pořád nic moc. Nakonec v menu objevuji možnost vyfocení deseti snímků za sebou. To by mohlo být ono. Zase pouštím samospoušť, lezu pod peřinu, ještě jí upravím a snažím se tvářit nemocně. Teď už je to lepší, fotky 3 - 6 nejsou špatné, ale pořád je to takové divné. 

Pohled mi padá na plyšového slona, kterého mám od Veru. Jasně, bude se mnou v posteli a budeme na sebe koukat. Opět šteluji, opět fotím a konečně se mi povedla fotka, která se mi líbí. Ležím v pelechu, kouká mi jen hlava, která smutně hledí na kamaráda slona, neb všichni ostatní mě pro nemoc opustili.

Fotky jsem moc neupravoval, jen jsem jí lehce doostřil a ořízl. 
Poté vypadala takto:




Teď jí ještě zesepiovatět. Návod jsem relativně nedávno četl na digineffu, proto vyhledávám ten správný článek a hned to také zkouším.
Článek je zde - www.digineff.cz - Vytváříme retro hnědé obrázky

Fotka po této úpravě vypadá takto:





Pak už jsem jen nahrál fotku do soutěže a čekal na konec měsíce. A byl jsem moc rád, neb na to, jak je jednoduchá, dopadla celkem slušně, čímž se nominovala i do Mojí naivity. 
Básnička moc podle pravdy není, angínu jsem nedostal na procházce, ale asi v tramvaji :)

Moje naivita - Hnisavá angína (autoportrét)





Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Noční Kozelská náplavka

Jak jsem fotil letadla II

Slunovrat