Veru a Eddie

Veru a Eddie


Je pátek,15. srpna 2014, a jsem s dcerou Veronikou na dovolené, jako obvykle pod stanem na Malé Skále. Na dnešní den jsme si objednali v půjčovně koloběžky s tím, že si sjedeme k Zrcadlové koze na oběd, tam koloběžky vrátíme, dojdeme do Dolánek a vrátíme se zpátky vlakem.

Cesta proběhla v pohodě, když nepočítám malinkatý karambol hned, když jsem poprvé zmáčkl páčku od brzdy. Nesmí se brzdit moc, jinak člověk letí přes řidítka. Příště při každém brzdění radši vystrkuju zadek, abych dostal těžiště co nejvíc dozadu a pak už je to v pohodě.

Přijeli jsme k Zrcadlové koze, vracíme koloběžky, objednáváme jídlo a jdeme si sednout na terasu. Chutně obědváme, když tu vidíme, jak se před terasou mihlo něco malého černého. 

Prasátko! 

Veru ho okamžitě pojmenovává jako Eddie a vrhá se k němu. Bohužel Eddie je vyjančený i z jiných dětí, takže jen něco zachrochtá a mizí neznámo kam. Nemáme čas ho hledat, musíme na vlak a tak Verunce slibuji, že se sem ještě pojedeme podívat.

Ten správný čas nadešel dvacátého srpna. Nejdřív vyrážíme na zříceninu hradu Zbirohy, potom scházíme do Rakous a odtud podél toku Jizery až k Zrcadlové koze. Eddie, ve své nejlepší formě, se nechává drbat a hladit všemi, kdo o něj projeví zájem. Pochopitelně i Veru se k němu vrhá a drbe ho za uchem. Ještě že mám připravený foťák, protože po chvilce se Eddie zase někam zdekoval. Udělal jsem tři fotky, z toho dvě jsou nepoužitelné. Jediná, která za něco stojí, je tato:





Jelikož při focení krásně svítilo sluníčko, tak mám Verunčino bílé tričko i její ruce přepálené, kdežto na prasátku se nachází slité stíny ... prostě světlo na prd. Stahuji jak světla, tak stíny, takže vzniká relativně koukatelný snímek. Následně ořezávám osoby, které do fotky nepatří a lehce doostřuji. Tím úpravy končí a vzniká toto:




Tato fotka je z fotografického pohledu spíš špatná, než dobrá. Příliš ostré světlo a Veru je tam zezadu. Ale z lidského hlediska je to moje srdcovka, protože je tam Veru a Eddie. I proto jsem jí zařadil do Mé naivity. A jaká fotka, taková i básnička. Nebo spíš v tomto případě říkadlo. Odkaz následuje.


Moje naivita - Veru a Eddie 


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Noční Kozelská náplavka

Slunovrat

Jak jsem fotil letadla II