Kotě

Kotě


Je sobota, 13.6.2015 a jsem s Veru u J. a D. na víkendu. Před pár hodinami jsme se vrátili z výletu. Byli jsme se podívat na Skryjská jezírka a tak strašně jsem zmokli, že se vlastně ještě teď dosušujeme. Ale jinak to byl výlet moc pěkný.

Sedíme pod altánem a přemýšlíme, co s načatým večerem, když tu se k nám přimotala dvě koťata, kočička s kocourkem. Okamžitě byly odloveny a počalo hromadné muchlování. Přece jenom, pohladit si kotě je skvělá věc.

Naštěstí mám foťák po ruce, tak se můžu pokusit o nějakou kočičí fotku. Snažím se vyfotit kocourka, který je pěkně huňatý, ale ten lump se pořád vrtí a vždycky, když na něj kouknu objektivem, tak buď otočí hlavu na stranu, nebo rovnou zdrhne. Nakonec ho J. bere na ruku a snaží se ho hlazením uklidnit. Nenápadně se přibližuji a stihnu prásknout dvě fotky, než se zase otočí. Na jedné už kouká zase jinam, ale druhá vypadá dobře. Krásné koťátko mi kouká přímo do objektivu svýma velkýma, modrýma očima.

Normálně bych udělal půl kroku dozadu, aby nebyl ve fotce tak natěsno, ale protože byl focen ve spěchu, tak jsem to nestihl.
Postproces vlastně žádný ani nebyl, jen lehké doostření. Takže výsledek je takovýto.




A básnička? Ta je přece o kotěti.


Moje naivita - Kotě




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Noční Kozelská náplavka

Slunovrat

Jak jsem fotil letadla II