Slunovrat

Slunovrat


Je Štědrý den roku 2013. S J. jsme se ještě nenašli, tudíž, abych nebyl na Ježíška doma sám, tak jsem odjel do Chrástu, kde jsem trávil Vánoce s rodiči, sestrou, synovcem a tetou. No a víte jak to při takových příležitostech chodí. Všude hromady cukroví i jiných sladkostí, z táců plných obložených chlebíčků, jakoby ani neubývalo a v televizi jedna pohádka za druhou. 

A za pár hodin už přiletí Ježíšek i se svým předvojem - smaženým kaprem s bramborovým salátem. 
A abych je do sebe vůbec mohl nasoukat, tak jsem se rozhodl, že půjdu ven.
A vezmu sebou foťák.
A tak jsem šel.

Sice platí, že cesta je cíl, ale chce to i nějaký směr a tak se sám se sebou dohodnu, že se půjdu projít kolem pískovny. Je od nás vzdálená asi tak kilák a půl, takže to není daleko.
Cesta mi vesele ubíhá a za nedlouho jsem u pískovny. Vydávám se po jejím břehu, nad hlavou se mi honí mraky a najednou mezi nimi začne svítit sluníčko. 

A v tu chvíli si uvědomuji, že je tři dny po slunovratu a že se nám sluníčko vrátilo.
A taky se mi v hlavě rozezní tahle úžasná písnička o slunovratu.
A zatímco si přehrávám v hlavě písničku, tak zároveň lovím foťák z brašny, pohraju si s nastavením a fotím tuhle fotku.




A co bylo dál?
Obešel jsem pískovnu, šel domů, při večeři mi nezaskočila kost, dostal i rozdal spoustu krásných dárků, druhý den si zajel pro Veru a užíval si Vánoce, dokud to šlo :)






Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Noční Kozelská náplavka

Umírající květiny