Sešlapaný kořen

Sešlapaný kořen


Je 12. srpna 2015 a já, Veru, J. a D. míříme na výlet do Prachovských skal. Nebyl jsem tam drahně let a tak se celkem těším. Vyrážíme celkem brzy, neb léto toho roku bylo velmi horké a my se nechceme smažit na nejprudším slunci.

Na parkovišti u vstupu do skal jsme mezi prvními, takže si jen odskočíme a můžeme vyrazit. Od záchodové paní ještě dostáváme varování, že je všude hodně agresivních vos. Slibujeme, že budeme dávat pozor, a po zaplacení ne moc lidového vstupného vstupujeme do skal. 

Skály jsou skvělé, přesně jak si je pamatuji, líbí se mi křivolaké cestičky, nekonečné schody a všudypřítomný písek. Co se mi nelíbí je fakt velký počet vos a Rusů. Nevím, kdo mi vadí víc. Vlastně vím ...

Před jednou vyhlídkou, na kterou skoro musíme stát frontu, si všimnu krásně ošlapaného kořene. S J. jsme se před pár dny v Besedických skalách shodli, že se nám takové kořeny líbí, tudíž jsem se rozhodl tento kořen vyfotit. Líbil se mi, jak je posypaný pískem, a do toho žlutými březovými lístky a opadaným jehličím, a to celé je ještě osvíceno slunečními paprsky.

Vytahuji objektiv až na 55 mm, komponuji a fotím. Bez úprav to vypadá nějak takhle.




Jen co se narovnám, tak cítím prudké pálení na levém lýtku. Podívám se a vidím, jak mi od nohy odlétá vosa a mizí v nedalekém křoví. Mrcha, ani jsem jí nestihl ničím plácnout.
J. má naštěstí Fenistil, takže první pomoc byla vykonána a mohli jsme pokračovat ve výletu. Po cestě zpět jsme jich potkali fakt hodně a nakonec jsme před nimi museli zdrhnout do auta. Létali kolem nás jak šílené a už to bylo o strach. Do auta se s námi dostala už jen jedna a tu jsme naštěstí eliminovali.

Fotku jsem upravil tak, že jsem nejprve stáhnul světla skoro až na minimum a hodně vytáhnul kontrast. Přidal jsem na teplotě bílé a lehce přidal sytost a živost. No a výsledek je zde.




O této fotce můžu říct, že je opravdu kontroverzní. Někomu se hodně líbí a jiným se zas nelíbí vůbec. A jak jste na tom vy?

Tuhle fotku jsem také zahrnul do Mojí naivity a básnička vlastně popisuje to, co jsem vám teď vyprávěl.


Moje naivita - Sešlapaný kořen





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Noční Kozelská náplavka

Slunovrat

Jak jsem fotil letadla II