Vypletené kolo

Vypletené kolo


Je neděle, 13. září 2015, a já se právě nechávám ukecat kamarádem E., abych se s ním zúčastnil srazu veteránů v Neratovicích. Pravda, na autech, narozdíl od letadel či lodí, neshledávám nic moc krásného, ale před pár lety jsem s ním už na podobném srazu byl a celkem se mi tam i líbilo, neboť kromě aut jsou tam i stánky s jídlem, tudíž ani moc neprotestuji a za pár chvil už vyrážíme.

Náměstí v Neratovicích, mimochodem kdysi se o něm tvrdilo, že je to u nás jediné náměstí, po kterém jezdí vlak, se utěšeně plní starými, ještě staršími a i nejstaršími auty. Proplétám se mezi nimi a fotím, co se dá. A musím fotit fakt rychle, protože jak se náměstí plní auty, tak se i plní lidmi, a zachytit auto bez hroznu lidí okolo, je čím dál tím těžší.

Bloumám mezi auty a najednou ho uvidím. Krásné, malé, kulaťoučké a evidentně nabušené sportovní autíčko na mě mrká svými reflektory a láká mě k jeho prohlídce. Chodím kolem něj a zjišťuji, že i auto může být hezké. Aby ne, když je to sám Austin - Healey. 

Co mě na něm ale uchvacuje nejvíc jsou krásná, naleštěná, vyplétaná kola. Chvíli hledám správný úhel a pak jedno z nich takto fotím.




V postprocesu pak nedělám, kromě drobného doostření, vůbec nic. Nechávám to tak, jak to je, protože tak mi to přijde nejlepší.

Také tuto fotku jsem zařadil do Mojí naivity. V básničce jsem si nejen hrál se slovy, ale hlavně jsem tam chtěl světu sdělit, jaká práce musí být takové auto i s koly řádně nablýskat. Bohužel se mi to stále nedařilo a tak jsem si pro jeden verš musel vypomoci slovenštinou :)


Moje naivita - Vypletené kolo










Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Noční Kozelská náplavka

Slunovrat

Jak jsem fotil letadla II