Jablíčko

Jablíčko


Je sobota, 28.11.2015, a já si naordinoval jednodenní výlet na Plešivec. Kdysi jsme tam měli trampskou osadu a pak jsem tam strašně dlouho nebyl, a když jsem si po mnoha letech uvědomil, jak moc mi to místo chybí, tak se od té doby snažím alespoň jednou za rok se tam podívat.

Ostatně, co k tomuto místu cítím, jsem popsal ve fotofejtonu Pět hrnků čaje.

Sedím tedy ve vlaku, pozoruji svítání, poslouchám klapot pražců a kolejnic a jako vždy se těším.

V Radouši vystupuji, házím batoh na záda a vyrážím. Je celkem zima, takže svoje funění při cestě do kopce nejen slyším, ale i vidím. A jak si tak funím směrem ke Lhotce, tak koukám jak vedle silnice roste jabloň. A na jabloni visí jedno ne úplně malé, ani ne úplně velké, každopádně krásně červené, jablíčko. 

Nelením, tasím foťák, komponuji a jablíčko takto fotím.





V postprocesu, kromě doostření, ještě přidávám lehce kontrast a to je jediné, co s fotkou dělám. Takže finální snímek vypadá dost podobně.






A jelikož jsem poživačný žrout, tak hned po focení jablíčko utrhávám a hned se do něj zahryzávám. A můžu vám říct, že bylo úžasně sladké a příšerně studené.

A o tom je i básnička.

Moje naivita - Jablíčko






Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Noční Kozelská náplavka

Slunovrat

Jak jsem fotil letadla II