Vřes

Vřes


Píše se datum 15.8.2016 a přísahám, že fotka, o které bude řeč, je už opravdu poslední z dovolené toho roku. Takže, jak už jistě víte, nacházím se s J. a D. v kempu na Malé Skále a vybíráme si ze seznamu výletů, kam vyrazíme. 

A jelikož se nám nechce nikam jezdit, tak volíme okruh Malá Skála - Frýdštejn - Kopanina - Malá Skála. Není to moc daleko, jen něco málo přes osm kilometrů, ale za to se zajímavým výškovým profilem. Což jsem si samozřejmě nechal pro sebe. Cesta na Kopaninu je pořád do kopce, ale je to zase vykompenzováno tím, že cesta z Kopaniny je pořád z kopce. V důsledku to znamená, že během čtyř a půl kilometru vystoupáme 435 metrů výšky.

V první části výletu vylézáme na Pantheon, zavzpomínáme, jak vloni D. omylem upustil zavřenou plechovku s Colou, která vybuchla a pokropila stůl s lavicemi, jenž pak byly zcela obsypány vosami, a míříme po červené na Frýdštejn. Cesta je poměrně kamenitá, takže se po ní jde trošku hůř, ale aspoň jsou na ní krásné vyhlídky přes údolí na protější hřeben na jedné straně a do rozlehlé krajiny na straně druhé.

A zrovna na jedné takové vyhlídce rostl, a hlavně kvetl, nádherný vřes. Naštěstí jsem měl na focení spoustu času, protože jak D. tak i J. protestovali proti výběru trasy a žádali odpočinek. Mohl jsem si tedy dovolit ten luxus, že jsem mohl počkat, až se mi přestanou třást ruce a až začnu neslyšně dýchat. 

V klidu jsem tedy mohl zakomponovat a vyfotit tuhle fialovou nádheru.





V postprocesu jen přidávám lehce sytost a živost a trošku víc kontrast. Na konec doostřuji a fotka je hotová.






Básnička je vpravdě rekordní. Má jeden rým, dva verše, čtyři slova, jednu samohlásku, sedm souhlásek a celkem patnáct písmen :)



Moje naivita - Vřes





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Noční Kozelská náplavka

Slunovrat

Jak jsem fotil letadla II