Kuličky z lípy

Kuličky z lípy


Je stále únor, pořád neděle a já před chvílí vyfotil tuto fotku.

Pokračuji dál podél Vltavy, míjím zasněžené golfové hřiště, snažím se ho nějak zajímavě vyfotit, ale nějak mi to nejde. Jdu a jdu až najednou cesta končí jakýmsi oploceným areálem. Dál se mi už nechce a tak se vracím po cyklostezce zpátky k Ledárnám. 

Míjím další zasněžené golfiště. Koukám, co by z toho bylo, když tu mi něco ťukne do pleše. Podívám se a vidím, že stojím pod velikánskou lípou, na které jsou uschlé listy a i její plody - kuličky.

Tasím foťák a fotím je, ale ztrácejí se mi na pozadí. Zase chodím kolem dokola a hledám ten správný záběr, až ho najednou mám. Fotím kuličky s bílým pozadím zasněženého golfiště.




V postprocesu tentokrát nepřevádím do černobíla, protože se mi líbí přírodně hnědo-bílá kombinace. Jen lehce zesvětluji a doostřuji.




Básničku jsem nakonec zpytlíkoval až někdy v květnu cestou do práce. Říkal jsem si, že už jsem dlouho nic nezveřejnil, že pořád chodím do práce a z práce, že nevidím J. tak často, jak bych chtěl, že upadám do strašného stereotypu ... a najednou se to celé vylouplo a básnička byla na světě.



Moje naivita - Kuličky z lípy







Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Noční Kozelská náplavka

Jak jsem fotil letadla II

Slunovrat