Přehrada

Přehrada


Byl březen, třetí jarní den, sluníčko krásně hřálo a já zrovna přijel k J.
A protože i další den bylo takhle krásně, tak jsme nelenili, vzali svačinu, lehce se vzpouzejícího D. a vyrazili na malý výlet.

Vlak nás vysadil v Berouně, kde jsme přešli trať a po zelené turistické značce stoupáme nejprve na Zavadilku a následně na Jarov. Za Jarovem dáváme sváču a po krátkém odpočinku pokračujeme dále. Míjíme lom Kosov a přicházíme k Suchomastské přehradě. Zde se také zastavujeme, ale ani ne tak kvůli odpočinku, jako spíš pro to, že tu kvetou fialky a já i D. cítíme nutnost je vyfotit.

Jdeme kolem přehrady až docházíme k hrázi. Svačíme, házíme šutry do vody a prostě blbneme. Dále pak sestupujeme samotnou hrází po dloooouhých schodech a když už jsme až dole, tak mě napadlo se otočit ... a vidím schody do nebe ...

Vyndavám foťák z brašny a práskám pár fotek. Jako tu, co stojí za zpracování pak určuji tuhle.




V postprocesu si trošku hraju se sytostí a živostí, taky přidávám kontrast, rovnám horizont a nakonec retušuji divnou věc vlevo a sloupky vpravo, které se mi tam vůbec nehodí.

Výsledek je zde.





Když jsem dělal k fotce básničku, tak se mi v hlavě pořád pletly nejen Stairway to Heaven od Zeppelínů, ale i Takový schody do nebe od Karla Veselého. A ty to nakonec vyhrály, i když to možná ani není patrno.


Moje naivita - Přehrada


A co bylo dál? Vlastně už skoro nic. Jen jsme se skutáleli po silnici z kopce dolů, prošli kolem krásných vil a opuštěného hotelu a byli jsme v Králově Dvoře, kde jsme výlet ukončili.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Noční Kozelská náplavka

Jak jsem fotil letadla II

Slunovrat