Umírající květiny

Umírající květiny

Byla neděle, dvacátého listopadu roku 2016. Stejně jako před týdnem, kdy jsem fotil v Letňanech letadla, jsem se rozhodl, že v neděli nepůjdu na brigádu a udělám si volno. Přece jenom nějaký odpočinek je zapotřebí. A protože bylo venku sychravo a ponuro, tak jsem se rozhodl, že půjdu na Olšanské hřbitovy zkusit ulovit nějakou smutnou fotku.

Jenže to znamenalo nejdřív vstát, provést hygienu, zjistit, že na snídani je pozdě, takže si rovnou dát oběd a pak už jsem mohl pomaloučku, žádný spěch, vyrazit. Metrem a pak ještě jiným metrem, jsem se dostal na Floru a prvním vchodem vstoupil na hřbitov.

Dal jsem se doleva, do velmi starého oddělení, kde se nacházejí nejen hroby, ale i hrobky. Některé byly v dost ubohém stavu, některé byly pobořeny, ať už vandaly nebo zubem času, případně kvůli kořenům okolo rostoucích stromů. Připočtu-li k tomu spoustu spadaného listí, a i počasí, tak to byl opravdu velmi ponurý pohled. Procházel jsem se v tom klidu a tichu a fotil, co se dalo. 

A potom jsem objevil jeden hrob, u kterého byl truhlík s umírajícími květinami a ten celkový kontext jsem nemohl nechat bez povšimnutí.





A co bylo dál?
Dokončil jsem obchůzku hřbitova, vydal se domů, po cestě potkal mámu se ségrou, a tak jsme koupili dorty a šli na kávu.


Pokud by vás zajímaly všechny fotky z tohoto focení, tak je mám v tomto albu na Facebooku. Nemusíte tam být registrováni, album je veřejné.





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Noční Kozelská náplavka

Slunovrat