Odpočívající batoh

Odpočívající batoh


Je čtvrtek, 11.8.2016 a já se s Veru nacházíme, jako obvykle, na dovolené pod stanem na Malé Skále. Dohodli jsme se, že dnes vyrazíme do Besedických skal. Vedlo nás k tomu několik důvodů. Za prvé jsme tam rok nebyli, za druhé se nám tam líbí, za třetí to není daleko a za čtvrté Veru za tři dny odjíždí a byla by škoda, kdybychom nezkontrolovali, zda Besedická hospoda stále stojí.

Vyrážíme tedy po červené a za chvilku už funíme do kopce. Pro ty, co to tam neznají přikládám krátké vysvětlení.Besedické skalní město je od Malé Skály co by kamenem dohodil. Je fakt blízko, ale taky dost vysoko. Během jednoho kilometru vystoupáte 220 metrů a to se zapotí nejen tlouštíci, jako jsem já :)

Lezeme do kopce. U velkého kamene dáváme krátký odpočinek a doplňujeme tekutiny. Jdeme dál, míjíme lavičku a v tu chvíli Veru napadlo, že si odskočí. Pokládá svůj batoh na lavičku a mizí v houští. Stojím opodál, koukám a vidím, jak se černý batoh schovává do stínů a jak sluneční paprsky dopadají kousek před něj na zem.

Beru foťák, chvilku hledám vhodné místo, pak jdu do pokleku a fotím.





V postprocesu převádím fotku do černobíla, chvilku si hraju s tónováním, potom přitlačím na kontrast a doostřuji. Výsledek je tady.





Básničku jsem k této fotce dělal až na podzim a proto už batoh musel do školy. A víte proč vůbec do té školy musel? Protože je to Verunčin školní batoh, který z nedostatku jiných batohů používala v létě na výlety :)


Moje naivita - Odpočívající batoh













Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Noční Kozelská náplavka

Slunovrat

Jak jsem fotil letadla II