Sedmikráska

Sedmikráska


Pořídil jsem si mezikroužky. Chápu, že pokud se nezajímáte o focení, nevíte, co to mezikroužky jsou. Tak tedy je to přídavné zařízení, vypadající jako miniaturní skruže do studny, které se vkládá mezi tělo fotoaparátu a objektiv a umožňuje fotit malé věci. Je to levnější, ale méně pohodlná, varianta focení. Druhá možnost je pořídit si makroobjektiv, jenže to vychází mnohem dráž, navíc tak nějak tuším, že se makrem budu zabývat jen okrajově a tím pádem by se mi to fakt nevyplatilo.

Zkouším s nimi fotit všechno možné, nejdřív jen doma v "domácím studiu", jak říkám kuchyňskému stolu, ohnutému papíru a dvěma lampičkám. Třeba nápad s hrotem tužky nedopadl špatně, jen ho budu muset ještě rozvést.
No a pak jsem si vzal mezikroužky i do Chrástu a zkoušel s nimi fotit venku. Nejdřív jsem fotil ulitu malého šnečka a potom, když se uklidnil vítr, jsem se vrhnul i na kytky, A když fotím kytky, tak v žádném případě nemohu vynechat sedmikrásky.

Vybral jsem si jednu hezky souměrnou a jen málo rozcuchanou a začal jí fotit ze všech možných stran a úhlů.
Nakonec jsem z toho vybral tuhle fotku.






V postprocesu jsem si pohrál s kontrastem, doostřil a lehce oříznul.






Tuhle fotku jsem také zařadil do kalendáře na rok 2017 a protože jsem ho chtěl mít černobílý, tak i fotku jsem musel převést do černobíla, takže konečný výsledek je tento.







Básnička pojednává o tom, že je kytkám úplně jedno, jestli je fotíte, nebo ne.



Moje naivita - Sedmikráska




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Noční Kozelská náplavka

Slunovrat

Jak jsem fotil letadla II